Súťaž: Prečo jednotkári pracujú pre trojkárov

Súťaž o Kiyosakiho najnovšiu knihu Prečo jednotkári pracujú pre trojkárov sa už rozbieha a dnes ste mi poslali svoje prvé fotografie. Postupne ich tu budem všetky uverejňovať a 24 decembra jedného z Vás vyžrebujem. 

Ak sa aj ty chceš zapojiť do súťaže o Kiyosakiho knihu Prečo jednotkári pracujú pre trojkárov, stačí ak mi pošleš svoju foto s akoukoľvek staršou knihou od Roberta Kiyosakiho na môj email mikulaskolukas@gmail.com.

Viac o súťaži sa dočítaš tu: Súťaž o knihu

kniha Bohatý otec chudobný otec

kiyosaki sprisahanie bohatých

bohatý otec chudobný otec

cashflow kvadrant

Kam sa podeli moje peniaze

Bohatý otec kniha

bohatý otec chudobný otec

kiyosakiho knihy

bohatý otrec chudobný otec

kniha biznis 21 storočia

kniha príbehy úspešných


bohatý otec chudobný otec

Bohatý otec chudobný otec

Kiyosakiho knihy

kniha Bohatý otec

knihy od Kiyosakiho

Kiyosakiho knihy


Nespravodlivá výhoda

Ako podnikať úspešne

knihy od kiyosakiho

knihy od kiyosakiho

kniha od kiyosakiho

Do súťaže o Kiyosakiho najnovšiu knihu: "Prečo Jednotkári pracujú pre trojkárov" sa Vás zapojilo neúrekom z čo mám samozrejme veľkú radosť. Túto vianočnú súťaž mohol vyhrať iba jeden. A výhercom sa teda stáva Ivana Ištoková. Gratulujem! 

A ten kto nevyhral, nech nezúfa. O nejaké tie knižné novinky v budúcom roku určite zorganizujeme zopár súťaží :) 

kniha biznis 21 storočia
Ivana Ištoková a jej výherná fotografia 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára