Ako som hľadal ľudí na písanie článkov a recenzií pre blog.upbook.sk

Pre blog.upbook.sk už píše viac než 20 ľudí. Niektorí z nich sa venujú prekladom, niektorý píšu články, niektorý zas recenzie na knihy alebo prepisu videí. Za obdobie 7 mesiacov sa nám spoločne podarilo napísať 32 recenzií! V priemere pribudne denne jeden nový článok. Denne navštívi blog.upbook.sk 1000 ľudí a toto číslo stále rastie. 

Bez ľudí čo tvoria obsah webu by sa niečo tak nikdy nepodarilo. Samozrejme pri spúšťaní webu som na to bol sám. Bolo mi ale jasné, že ak chcem tvoriť obsah na blog.upbook.sk potrebujem na to ľudí. 

Po troche uvažovania som zistil, že mám k dispozícii 2 efektívne a úplne zdarma nástroje na oslovenie ľudí. 
  • sociálne siete. Podľa mojich skúseností je hlavne twitter skvelé miesto na oslovenie ľudí ak ponúkate nejakú prácičku. 
Po napísaní článku na blog o ponuke písania článkov a recenzií mi začali chodiť emaily od ľudí, čo majú presne o takúto prácu záujem. 

Aby som trocha zefektívnil komunikáciu s ľuďmi, vytvoril som na facebooku fb. skupinu "píšem pre blog.upbook.sk" (skupina je samozrejme tajná)

Mám teda všetkých ľudí na jednom mieste a ak potrebujem napísať článok, preklad alebo recenziu na knihu, tak sa o tom dozvedia všetci ľudia v skupine. 

Je to rýchle, efektívne a je to zdarma! 

Samozrejme ešte sme nevyužili celú silu skupiny. Verím že do konca roka si všetci nájdu to svoje a čo im najviac vyhovuje. Niekto je v písaní úplný začiatočník. Možno niekto po čase odpadne ale dnes už viem, že núdza a ľudí určite nebude :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára