Ako bolo na WordCamp Slovensko 2013

Očakávania boli vysoké no určite sa naplnili. Nedávno som absolvoval akciu pod názvom WordCamp Slovensko 2013. Celú túto akciu aj s afterparty hodnotím veľmi kladne a už sa teším na budúci ročník. Celá táto konferencia sa točila okolo redakčného systému Wordpress. Momentálne najpoužívanejšieho redakčného systému na Slovensku a vo svete.


Konferencia WordCamp Slovensko 2013 bola po skončení spoločného programu rozdelená do dvoch miestností (veľká a mala miestnosť).  Ja osobne som sa zdržiaval vo veľkej miestnosti. Len teraz spúšťam svoj prvý web, ktorý beží na wordpresse. (verím že vám ho už čoskoro predstavím) Ta malá bola totiž určená pre technicky zdatnejších resp. profesionálov (trocha som nakukol ale veľa som teda nerozumel).

Momentálne spustený web blog.upbook.sk fičí na Joomle. Wordpress je ale podstatne jednoduchší systém! Myslím že po mojich doterajších skúsenostiach s oboma platformami už budem robiť stránky jedine vo wordpresse.

Skvelú prednášku mal hlavne Peter Šebo, Michal Kopecký a Vladimír Rejholec. Z prednášok sa mi podarilo spraviť aj zopár záberov.




Po skončení konferencie WordCamp Slovensko 2013 som sa vybral na afterparty a nejaké to pivečko. Spoločnosť mi robil hlavne Tomas Polakovic a Megatron. Dokonca aj cesta na afterparty bola celkom dobrodružná vďaka skvelo vybranej trase.

Ak si o konferencii WordCamp Slovensko chcete prečítať viac, tak navštívte:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára