7 rokov bez televízie

Už by to malo byť zhruba 7 rokov, čo nepozerám televíziu. Ono ak náhodou zahliadnete televízne noviny alebo nejakú inú reality show po tak dlhej dobe, tak nebudete veriť vlastným očiam a ušiam. Dnes mi tieto veci prídu neskutočné hlúpe a trápne. Neuveriteľné že na to dokážu pozerať každý deň milióny ľudí. Najhoršie sú na tom televízne noviny. Tie pumpujú do našich hláv sračky a to každý deň v tú istú hodinu v rovnako dlhom čase. Musí to mať určite veľkú silu pri programovaní našej mysle. 

Niet sa preto čo diviť, keď stretávate alebo počúvate ľudí okolo seba, aké majú názory na život, na svoju budúcnosť, na krajinu v ktorej žijú. Je to ozaj des! Čo ale čakať.

Namiesto pozerania TV som začal čítať knihy a blogy. Tá kvalita informácii sa snáď nedá ani len porovnať. Možno si myslíte, že som úplne mimo a že mi určite uchádza mnoho informácii, hlavne ak nesledujem televízne noviny. Pravdu povediac ma to absolútne nezaujíma. Určite nemám v pláne trápiť sa nad informáciami, ktoré ja nedokážem svojím konaním ovplyvniť. Myslím že informácie, ktoré nám ponúkajú v TV sú úplne sračky, bez ktorých sa určite dokážem zaobísť.


Nedávno sa menil čas. Keďže nepozerám televíziu, tak túto informáciu som samozrejme zmeškal. Čo sa asi tak stalo? Môj smartfón a notebook sa nastavili automaticky a ja som sa o zmene času dozvedel 2 dni po tom. Fungoval som podľa nového času bez toho aby som vôbec vedel, že sa menil. A zmenu času som uviedol ako príklad pre informáciu, ktorá je jedna z tých zaujímavejších. 

Samozrejme prenos z majstrovstiev sveta v ľadovom hokej alebo podobné lakocinky si nechám ujsť :)

1 komentár: