Kam investovať 10.000 eur

(Netvrdím že je to môj prípad!) Predstavte si že mate k dispozícii voľných 10.000 až 12.000 eur. Kam by ste investovali? Nechcem aby ste mi dávali rady, kam by ste ich investovali na mojom mieste. 

Na mňa zabudnite! Predstavte si, že tie peniaze sú vaše a skúste sa teraz vžiť do vlastnej situácie. Vy máte určité znalosti v oblastí biznisu, financií a investovania. Kam by ste vrazili 10.000 až 12.000 eur ak by ste ich chceli ochrániť pred infláciou po prípade zhodnotiť nad úroveň inflácie. 

Každý z nás je ochotný podstupovať inú výšku rizika a taktiež sú ľudia, čo vyhľadávajú krátkodobé niekedy špekulatívne investičné príležitosti. Naopak je mnoho investorov, čo radi investujú dlhodobo. Ako by ste seba ako investora definovali? 

Prosím napíšte mi, kam by ste investovali a taktiež dôvod prečo by ste tak urobili a za akého investora sa považujete.