Kde ma môžeš sledovať?

Rozhodol som sa pripraviť zoznam sieti, kde je možné sledovať moje príspevky. 

Facebook - Príspevky z môjho súkromia veľmi nezdieľam resp. (súkromie rozoberám v súkromí, po prípade s priateľmi pri osobnom stretnutí na káve) takmer vôbec nie a po nedávnom zamyslení som zistil že som čoraz viac v kontakte s ľuďmi, ktorých som osobne niekdy nestretol. Pokiaľ vás zaujíma biznis, marketing, knihy alebo akákoľvek iná spolupráca, tak ma môžte požiadať o priateľstvo po prípade sledovať moje príspevky.

Twitter - V poslednom čase sa mi twitter páči stále viac a viac. Na twitteri mám 2 profily. Jeden slúži pre kníhkkupectvo upbook.sk a ten ďalší je môj osobný profil. Súkromie neriešim vôbec! Marketing, biznis, knihy, odkazy na články, ktoré ma zaujali...


Instagram - Celkom ma Instagram začína baviť. Úplne jednoduchá služba na zdieľanie fotografií a obrázkov. Prevažne zdieľam obrázky kníh, ktoré som prečítal, po prípade sa na ne chystám. 

Google+ - Kedysi na Google+ bola celkom nuda no mám pocit že sa to pomaličky rozbieha. Na Google+ sa taktiež starám o profil pre kníhkupectvo upbook.sk a investicneportfolio.info.

Aby som nezabudol, môj blog môžte sledovať pomocou RSS alebo ma môžte kontaktovať na adrese mikulaskolukas@gmail.com

Momentálne chystám spustenie 2 nových projektov. V oboch prípadoch pôjde zatiaľ o najväčšie projekty, do ktorých som sa zatiaľ pustil. V jednom prípade pôjde o eshop a do ďalšieho projektu je zapojených hneď niekoľko ľudí. Hneď ako budú projekty "živé" tak vám rád predstavím celé portfólio svojich projektov. To súčasné môžte vidieť v pravom stĺpci na tomto blogu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára