Ako si vyšperkovať titulnú fotku na Google+

Nie každí objavil čaro sociálnej siete Google+ no pre nás čo to už máme za sebou je práve tento môj článok. Prídu mi trocha nudné profily, ktoré sa podobajú ako vajce vajcu. Okrem profilovej fotky (ak vôbec nejakú máme) sú navlas rovnaké. Nemyslím že by to malo byť len o nahraní pekného obrázku ako titulnej fotky. Pokiaľ sa chceme na sociálnych sietiach nejako predať, tak by už titulná fotka mala niečo o nás prezradiť. 

Objavil som zaujímavú aplikáciu, ktorá nám umožní celkom zaujímavú úpravu našich profilov. Volá sa Cover photo editor a doposiaľ som nič lepšie nenašiel. Dovolím si napísať že nič lepšie som nenašiel ani pre facebook. Späť ale k sociálnej sieti Google+ a aplikácii Cover photo editor. Stačí si vybrať pozadie titulnej fotky. Na výber máte hneď niekoľko kategórii no samotných pozadí nie je príliš veľa. Po prípade máte možnosť načítať vlastné pozadie. Pre bohatší výber odporúčam Google plus cover photo. Nahrajte si pozadie a profilovú fotku. Následne môžte vkladať mnoho grafických prvkov, ktoré môžte ľubovoľne upravovať. Možností je naozaj mnoho. 

Vaša titulná fotka je dostatočne veľká na to, aby obsahovala aj základné informácie o tom kto ste. Napríklad názov nášho biznisu, blogu alebo obľúbenej značky no minimálne vaše meno alebo prezývku. Určite sa nájde niečo, čím by sme boli ochotní zaujať ihneď, bez toho aby niekto musel čítať náš profil. Napríklad ja som zvýraznil svoje meno a názov môjho eshopu. 


Možno to nemusí byť až tak zaujímavé pre bežného užívateľa no pokiaľ máme na Google+ vytvorenú stránku tak by sme titulnú fotografiu určite nemali ignorovať. Ja som sa trocha pohral a teraz vyzerá titulná fotka na G+ stránke upbook.sk takto. Na titulnú fotku sa zmestila aj informácia o tom že poštové a balné máme zdarma.



takto vyzerá G+ stránka investicneportoflio.info


Pri G+ stránkach môžte ako profilovú fotku vložiť logo, no pri osobnom profile ostaňme pri reálnej fotografii. Pôsobí to určite dôverihodneišie.

Skúste tomu venovať trocha času. Rád by som videl čo ste vytvorili a možno sa aj ja nechám inšpirovať :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára