Súťaž o Nové pravidlá marketingu a PR

Dnes mi dodávateľ zaslal ďalšiu várku kníh. Nemilo ma prekvapila kniha, ktorá tam nemala čo robiť. Ešte viac ma naštvalo to, že kniha na ktorú som čakal tam nebola. Išlo o výmenu medzi slovenským a českým vydaním knihy Nové pravidlá marketingu a PR. Čakal som slovenské vydanie od vydavateľstva eastone books. Namiesto neho prišlo české vydanie od zoner press. Odpoveď dodávateľa bola pohotová a mali v záujme to vyriešiť. Padla ešte otázka či by som mal problém knihu predať, pokiaľ áno tak mám knihu zaslať späť a knihu mi jednoducho vymenia pri nasledujúcej objednávke. Nebol by to žiaden problém. Išlo len o jeden jediný kus. Knihu by som si určite rád nechal, no ja som tento titul čítal v slovenskom jazyku asi 3x. Taktiež tento titul v českom jazyku nemám ani v ponuke na upbook.sk čiže s predajom by to tiež bolo pracné. Rozhodol som sa ale veci nekomplikovať a knihu nevrátim. Spomenul som si na čitateľov môjho blogu a túto knihu posuniem do súťaže.

naučte sa: 
Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov
Vďaka malej nepozornosti dodávateľa dostávate možnosť zapojiť sa do súťaže o knihu zdarma. Pokiaľ riešite online marketing alebo PR. Píšete blog alebo sa venujete budovaniu značke, tak táto kniha je pre vás ako stvorená. Je škoda že ide o české vydanie. Podľa môjho názoru je slovenské vydanie prehľadnejšie (môj názor). Každopádne stojí za to si knihu Nová pravidlá marketingu a PR prečítať a samozrejme čo najlepšie využiť obsah v praxi.


Súťažná otázka znie:
V čom (s čím) by ste chceli podnikať. Čo by vaša firma mala vyrábať alebo aké služby by ste chceli poskytovať? Pokiaľ už máte svoj biznis, skúste ho opísať a pošlite mi naň link (buď na váš blog alebo firemnú stránku, eshop...) 

Náhodne sa budem snažiť vybrať jedného výhercu knihy. Prajem veľa šťastia :)

12 komentárov:

  1. Takže ja mám stránku www.predajnetechniky.sk na ktorej sa snažím pomáhať ľuďom, aby dokázali viac predať a tým viac zarobiť. Je jedno či sa jedná o firmy alebo obchodných zástupcov.

    V súčastnosti ešte nič nepredávam, len občas odporúčam iné služby, ktoré sám využívam a ktoré tiež môžu pomôcť k vyšším zárobkom.

    V budúcnosti uvažujem nad predajom informačného produktu pre malých a stredných podnikateľov.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatiaľ ešte nepodnikám, ale chcem s webovými stánkami, online marketingom a brangingom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Osobne si myslím, že je dôležité aby sa človek venoval tomu, k čomu má vzťah. Len tak a len vtedy dokáže do svojho biznisu vložiť vášeň. Mojou srdcovou záležitosťou sú hudobné nástroje preto sa snažím spájať príjemné s užitočným. Niekto zbiera známky, niekto motýle, ja zbieram hudobné nástroje. No a keďže sa mi ich občas nakopí veľa, musím ich aj rozpredávať. Preto som si zriadil najskôr niečo ako prezentačný netradičný obchod www.muzikland.eu. Až neskôr som ho rozšíril a v snahe vyhovieť každému dodávam aj nové nástroje prostredníctvom svojho ďalšieho obchodu: www.hudbaazvuk.sk. Ako pridanú hodnotu popri obchodovaní opravujem saxofóny a klarinety.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem k výhre a pevne verím že knihu využiješ vo svojom biznise.

      a ďakujem za účasť v súťaži :)

      Odstrániť
    2. Peter poprosím ťa o tvoju adresu aby som vedel kam mám knihu poslať a tiež tel. číslo

      napíš mi na mikulaskolukas@gmail.com alebo eshop@upbook.sk

      Odstrániť
  4. To je absolútna pravda, treba sa venovať tomu, čo človeka baví, lebo len pri tom má trpezlivosť vydržať to robiť dlhodobo. Inak šanca, že to prinesie úspech je minimálna.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zdravim moj biznis spociva v tom, ze platim vernostnou kartou a z toho ziskavam pasivny prijem. Vlaste za to ze platim zarabam. Nasa firma ma moznost aj aktivnej spoluprace kde sa da ten pasivny prijem vybudovat skor. Nfd.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Momentálne píšem a predávam e-knihy o tom, ako sa učiť rýchlejšie, zlepšiť si pamäť, či učiť sa rýchlo a efektívne cudzie jazyky na stránke www.ako-sa-naucit-skor.com

    Pomáham študentom, ale aj manažérom ušetriť čas a starosti tým, že ich naučím učiť sa rýchlejšie, čítať rýchlejšie a zlepšiť prehľad v informáciách. Tipy ako si zvýšiť rýchlosť čítania 1,5-2 násobne za 30-60 minút tréningu, ako si zlepšiť pamäť za jedno popoludnie.
    Taktiež pomáham študentom a samoukom učiť sa rýchlejšie cudzie jazyky. Veci ako sa naučiť 50-200 slovíčok do trvalej pamäte za jeden deň, či plynulo rozprávať v novom jazyku behom 3-6 mesiacov.

    Do budúcna by som chcel ponúkať služby v oblasti vzdelávania, alebo v oblasti zlepšovania, zrýchlovania, zefektívnenia vzdelávania (process improvement vo vzdelávaní).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som dobrodinec a ľudomil, preto sa delím s inými chlapmi o informácie, ktoré im pomôžu zlepšiť ich vzťahy so ženami a zvýšiť si u nich šance.

    Som zakladateľom a autorom blogu akozbalit.sk a človek si tam nájde takmer všetko z oblasti balenia a vzťahov. Od získania sebavedomia, ako byť alfa samcom, oslovenie, prvé rande, bozkávanie, sexuálne techniky, vzťahy, rozchody, ale aj ženský pohľad na vec vo forme rozhovorov so ženami a ich pohľadmi na vzťahy a balenie.

    Vidím to ako veľmi úspešný projekt do budúcna, pretože vzťahy sa vždy riešili, riešia a aj budú riešiť. Navyše je to téma, ktorá zaujíma každého chlapa bez rozdielu. Vkladám do toho svoje srdce, baví ma to a učím sa na tom aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám blog www.optimizmus.meu.sk , venujem sa tam pozitívnym veciam , poslednú dobu hlavne medziľudským vzťahom myslím si to je jeden z kľúčov k úspechu a šťastnému životu, a je tam vždy čo objavovať a studovat , o osobnom rozvoji je web už plný . chcem ponúkať niečo nové , a lepšie . mám jednu víziu do budúcnosti ktorú zatiaľ nechcem prezradiť verejne . , ale mám v pláne posledné mesiace spustiť 2 projekty len tak pre radosť ludí , a jeden e -shop s službami a produktmi ktoré zatiaľ na Slovenskom trhu nie sú ;)
    prezradil by som viac , ale vsetko má svoj čas :)

    A myslím si že táto kniha by my mohla pomôcť keďže som len začiatočník v podnikaní ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pomáham ľuďom, aby vedeli pomáhať. Stále hľadám nové spôsoby, ako byť úspešný.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Súťaž skončila a knihu získava Peter Beniačik a jeho http://www.hudbaazvuk.sk a http://www.muzikland.eu/
    Výhercovi gratulujem a všetkým Vám ďakujem za účasť v súťaži. Možno sa ešte niečo v budúcnosti nájde a súťaž si zopakujeme.

    Dobrú noc :D

    OdpovedaťOdstrániť