Robert Kurucz a jeho onlinemagazin

Prinášam vám ďalší rozhovor, tentokrát s Róbertom Kuruczom, autorm motivačného magazínu onlinemagazín.sk

Kto je Róbert Kurucz?

Momentálne 26 ročný Slovák narodený v Českej republike. Som človek, ktorý je presvedčený o tom, že ak robíme veci od srdca a pri tom v ne veríme, náš úspech je dosiahnuteľný.


Prečo si sa rozhodol písať práve na tému motivácia a osobný rozvoj?


Pretože i ja som v minulosti prežil pomerne zložité životné obdobie. Bolo to obdobie, v ktorom som pred sebou videl iba dve možnosti - zblázniť sa a „hodiť si to“ alebo sa začať niečím motivovať a dúfať v lepší a úspešnejší život. Zvolil som si druhú možnosť a teraz viem, že zaručene aj tú lepšiu. To „neľahké obdobie“ malo totiž aj pozitívnu, a pre môj život určite aj dôležitú, stránku. Naučilo ma, že nech je človek v akýchkoľvek problémoch či ťažkých situáciách, vždy existuje víťazná cesta smerom von. Ja sám som skutočným a živým príkladom tejto paradigmy. Možno práve preto som sa rozhodol, že začnem o týchto veciach verejne písať , aby som prostredníctvom správnej motivácie postavil na nohy aj ďalších, čo to potrebujú.

Čím je onlinemagazin.sk iný ako ďalšie weby, ktoré sa venujú podobnej téme?

Určite tým, že sa na jeho stránkach z nikoho nesnažím za minútu spraviť dolárového milionára. Pre niekoho totiž byť bohatým znamená mať voľný čas pre svoju rodinu a priateľov či robiť prácu, ktorá ho baví a napĺňa, aj keď práve neprináša obrovské zisky. V článkoch, ktoré zverejňujem sa snažím o to, aby si náš čitateľ po ich prečítaní povedal: „Sakra, veď ten človek moje problémy pozná a vie, ako ich môžem zvládnuť“... Mojím snom je vytvoriť motivačný magazín pre každého. Pre milionára, ale aj pre človeka, ktorého plat nie je práve vysoký – veď každý z nás (určite aspoň občas) potrebuje motiváciu a zdravé povzbudenie.


Akou formou propaguješ onlinemagazin.sk? 

Snažím sa predovšetkým budovať SEO optimalizáciu, zameriavať sa na kľúčové slová v článku. Samozrejme propagujem ho aj cez sociálne siete Facebook a Twitter, prostredníctvom ktorých často komunikujem s našimi čitateľmi, a – navyše - aspoň raz do mesiaca pripojím nejakú tú súťaž o motivačnú knihu (to zatiaľ funguje asi najviac). A čo sa týka platenej reklamy, zatiaľ som do nej neinvestoval. Neviem, snáď niekedy aj na to príde... V tomto čase však komunikujem s firmou, ktorá sa mi za protislužbu ponúkla vybudovať profesionálnu SEO optimalizáciu.

Ako vidíš v budúcnosti onlinemagazin.sk?

Nuž, môj pôvodný plán bol o tom, vytvoriť si svoj osobný mini blog. Dnes ale vidím, že sa z toho stáva celkom zaujímavý projekt. Čo sa týka cieľov? Jasné, tých je určite viac. V súčasnosti napríklad pracujem na tom, aby na stránke aspoň čas od času pribudli aj moje originálne videopodcasty, v ktorých sa budem prihovárať svojim priaznivcom na témy týkajúce sa osobného rozvoja. Už o pár dní na webe pribudne nová téma s názvom "Technológie v pracovnom živote" a podarilo sa mi skontaktovať s niektorými značkami mobilov a notebookov, ktoré mi budú svoje výrobky zapožičiavať na testovanie. Ubezpečujem však našich čitateľov, že sa nemusia báť – nemeníme sa na technický magazín. Mojím zámerom je písať iba o tom, ako tieto technológie môžeme naplno využívať pri zefektívňovaní našej práce a ako môžu zlepšiť náš pracovný výkon a ušetriť nám čas, ktorý potom môžeme venovať napĺňaniu svojich snov.


Čomu sa venuješ vo svojom živote mimo onlinemagazin.sk

Mimo magazínu sa v rámci jednej menšej agentúry venujem grafike. Toho času som navyše začal pracovať na jednom projekte (tento rok sa chcem pustiť do podnikania so zameraním na zahraničný trh). A svoj voľný čas? Ten sa snažím využiť čo najviac naplno. Milujem chvíle, ktoré trávim so svojím 1,5 ročným synovcom, kedy sa stále viac a viac presviedčam o tom, aké úžasné dokážu deti byť. Neustále počúvam hudbu - pri práci, pri chôdzi, vo vlaku, dokonca aj pri písaní týchto odpovedí - možno z toho raz ohluchnem A... momentálne svoj voľný čas rád trávim s jedným úžasným dievčaťom, ktoré mi nedávno vstúpilo do života a zasvietilo v ňom nádherné svetlo.

Všimol som si že o tvoj obsah sa zaujímajú inzerenti. Aké firmy inzerujú na onlinemagazin.sk
Magazín žije svoj život už 10 mesiacov a takmer každý deň sa snaží prinášať svojim čitateľom zaujímavý obsah. Áno, zopár firiem sa mi už ozvalo. Dlho som si kládol otázku, či mám alebo nemám na svojom webe umiestniť komerčnú reklamu. Túto dilemu mi pomohla vyriešiť jedna prednáška na tému „Dajú sa veci robiť neustále zadarmo?“. Odpoveď som si následne sformuloval sám: „Ak majú byť kvalitné, tak určite nie“. Som veriaci človek a viem, že aj v Biblii sa píše: „Robotník si zaslúži svoju mzdu (Lukáš 10,7)“. Takže?... Doteraz som magazín financoval z vlastných zdrojov a je celkom možné, že naf budúci mesiac žiadni inzerenti neprídu a ja to znovu budem musieť zatiahnuť zo svojho vrecka (aj tie knihy do súťaží niečo stoja). Nuž nebránim sa tomu, sprístupniť na našej stránke priestor firmám, ktoré môžu našim respondentom niečo užitočné ponúknuť, a ktorých činnosť súvisí s obsahom a s hodnotami onlinemagazínu - Nikdy sa nevzdaj. Pred pár dňami sme sa stali mediálnym partnerom konferencie ASMO, v rámci ktorej vystúpi aj na Slovensku dobre známy kouč Ivo Toman. Mojou odmenou za to bude voľný vstup na toto podujatie, z ktorého čitateľom určite prinesiem námety na nové články. Navyše tam bude naša stránka zviditeľnená, čo pre nás bude asi tou najlepšou reklamou.


Aké vysoké sú náklady spojené s prevádzkovaním takého to webu? 

Čo sa tyká financií, nie je to až také hrozné. Platím iba hosting a doménu, čo činí za rok niekoľko desiatok eur. Viac však tomu dávam zo svojho voľného času. Každý deň premýšľam nad novými témami, komunikujem s našimi čitateľmi, oslovujem ľudí kvôli rozhovorom a nesmiem pri tom zabúdať ani na svoje ďalšie vzdelávanie, aby som vždy mal čo svojim čitateľom ponúknuť. Ale, našťastie, už nie som na to celkom sám - cez našu facebook stránku som sa zoznámil s jedným šikovným vysokoškolákom, ktorý mi pomáha s technickou stránkou webu a takmer úplnou náhodou som sa skontaktoval aj s Evkou, ktorá mi pomáha s jazykovou korektúrou. Naša spolupráca je veľmi príjemná a hlavne tvorivá. Obom týmto ľuďom som úprimne vďačný, pretože aj vďaka nim sa náš onlinemagazin.sk stále zlepšuje.

Všimol som si tiež logo onlinemagazínu. Je to tvoja práca?  

Áno autorom som ja. Vytvoril som ho aby vyzeralo ako kolečko pomaranča a vyjadrovalo to vlastne sviežosť magazínu.

Ako dlho funguje onlinemagazin.sk: 
funguje cca 10 mesiacov.

Počet článkov: 
k dnešnému dňu je to presne 132

Náklady spojené s prevádzkou: 
finančné náklady sú minimálne. Platím iba hosting a doménu. Čo vychádza pár eur mesačne.

Návštevnosť UIP/deň: 
pohybuje sa to v rozmedzí 700 až 1000 ľudí. Kedy ako.

PageRank: 
3

Celkový počet zobrazení: 
momentálne mi to ukazuje číslo 199990 zobrazení za cca 10 mesiacov

Najčítanejší článok: 
Rozbor skladby SEN od Majka spirita. Zrejme to bude aj tým, že sám Majk Spirit tento článok propagoval na svojej facebook fans stránke.

Sociálne siete:

Facebook
twitter
youtube

Redakčný systém: 
WordPress.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára