Koho sa oplatí sledovať

Rád by som vám predstavil zopár osôb, ktoré sledujem na twitteri. Sociálnu sieť twitter používam takmer rok a neustále sa presviedčam o jej sile. Twitter nevnímam len ako marketingový nástroj ale tiež ako zdroj zaujímavých informácií. Twitter je pre mňa určite zaujímavejší z pohľadu informácií než facebook, ktorý fungujem predsa len trocha iným spôsobom.

A teraz vám predstavím zopár ľudí, ktorých sledujem. Je toho podstatne viac a toto je skutočne len úzky výber.

Priznám sa že Denisu sledujem jedine kvôli jej vtipným príspevkom. Je to ako by ste sledovali sitkom :D Denisu môžte sledovať na twittri alebo google+ alebo navštívte Denisin blog diseasezone.com


Monika Zbínová sa venuje jazykovej korektúre, copywritingu a vydávaniu kníh. Monik aje autorkou projektu červené pero a milujem slovenčinu. Pokiaľ sa o Monike a jej práci chcete dozvedieť viac tak navštívte jej web monicqa.sk. Na twitteri nájdede aj Červené pero, projekt Moniky Zbínovej. Červené pero sa venuje jazykovej korektúre, typografickej korektúre a korektúre beletire.
"Jazyk je prostriedok, ako dostať myšlienky z hlavy bez chirurgického zákroku"

Matej Pilát je podnikateľ a prevádzkovateľ internetového obchodu ThinkPro.sk (lenovo) a Elitebook.sk (hp) a autor blogu matejpilat.blogspot.com kde popisuje  nie len svoje podnikanie. Máme už naplánované aj osobné stretnutie (teším sa).


Martin je autorom blogu minimalista.sk - ži lepšie, ži jednoducho a blogu murcatko.sk. Prečítajte si jeho článok 10 vecí, ktoré robí inak ako ostatní. Martin je študent, ktorý žil 10 mesiacov v USA  v Kalifornii vďaka výmennému pobytu. Martin veľmi rád píše a myslí pozitívne. Nezabudnite sledovať @TuMurcatko


Na twittri nájdete aj moju maličkosť. Toto síce nie je môj osobný profil ale profil kníhkupectva upbook.sk. Ten svoj zas tak často nepoužívam a sledovať ma by nebola taká sranda. @UPbook_sk vám ale odporúčam. Pokiaľ sa vám páčia motivačné citáty, zaujímavé knihy, recenzie a zaujímavosti zo sveta osobného rozvoja a produktivity, tak nemáte nad čím premýšľať. Budem rád ak ma budete sledovať.


Andrej Mikula je autorom veľmi zaujímavého blogu timemanagement.sk, ktorý určite doporučujem čítať. Andrej je time management expert, fanúšik značky apple a  milovník pekných kaviarní. 


Róbert Kurucz je motivátor a autor pomerne známeho online magazínu o motivácii onlinemagazin.sk, kde nájdete rozhovory so známymi osobnosťami ako je Tomáš Hajzler alebo Ján Dubnička. Recenzie a súťaže o zaujímavé knihy alebo články, ktoré mňa osobne často inšpirujú a nakopnú k lepším výkonom. Práve s Róbertom pracujeme na rozhovore, ktorý čoskoro zverejním na tomto blogu. 


Dajte mi vedieť o osobách alebo značkách, ktoré sledujete vy a nechajte mi odkaz v podobe komentára pod článkom.

4 komentáre:

  1. Určite neoľutuješ, ak začneš sledovať Zlú trpaslicu @trif:
    https://twitter.com/#!/trif

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Midnite, ta zlá trpaslica je fakt skvelá :D

      Odstrániť
  2. si zabudol na Johna Vanharu. Vsimla som si ze si ho uz na svojom blogu spominal
    @eastbiz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samozrejme je toho oveľa viac. Možno pripravím aj druhú časť o tom koho sa oplatí sledovať. Uvidíme :) a ďakujem za koment jolanda

    OdpovedaťOdstrániť